07.02.2017/10:09

Biedronka stawia na resortowe wędliny

Biedronka rozpoczęła kampanię marketingową: „Odkryj smaki tradycyjnych wędlin”. W jej ramach promuje szynkę swojską sądecką tradycyjną, karczek sądecki tradycyjny oraz boczek sądecki tradycyjny, wpisane na listę Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Lokalne wędliny ze specjalnej linii „Tradycyjny smak” pod marką „Kraina Wędlin” dostępne są we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Wszystkie zostały wpisane na listę MRiRW. Warunkiem znalezienia się na niej jest minimum 25-letnia udokumentowana historia produkcji danego wyrobu.

Jeronimo Martins informuje, że produkty dostępne w Biedronce charakteryzuje wysoki poziom mięsności, wynoszący ponad 120 g mięsa na 100 g wędliny. W procesie ich produkcji wykorzystywany jest wyselekcjonowany surowiec, przyprawiony naturalnymi przyprawami, takimi jak: liść laurowy, czosnek, pieprz, ziele angielskie, który po kilkudniowym peklowaniu podlega wędzeniu w tradycyjnych komorach wędzarniczych opalanych drewnem bukowym oraz parzeniu w temperaturze 80°C. Producentem wędlin z linii „Tradycyjny smak” są Zakłady Mięsne Szubryt.

Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Odkryj smaki tradycyjnych wędlin” realizowana za pomocą spotu TV oraz materiałów reklamowych w sklepach.      

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.