19.09.2022/08:37

Biedronka ucieka rywalom. Dyskontowa sieć ma wyjątkowo lojalnych klientów

Przeciętny polski konsument w pierwszym półroczu 2022 r. odwiedził sklepy Biedronki prawie 14 razy - wynika z danych UCE Research i Proxi.cloud. To znacznie wyższy współczynnik niż w przypadku innych sieci dyskontowych.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Moja opinia 20.09.2022

    Co ma ten artykuł do tego jaka naprawdę jest Biedronka. Jakby fałszywie wskazać jaka wyjątkowa jest ta sieć sklepów. Moim zdaniem nadal za bardzo nie jest, gdyż Lidl ogólnie we wszystkim wypada lepiej niż starająca nieudolnie nadal próbując prześcignąć wymieniona sieć sklepów. Poprawiła się Biedronka, prawa rynku, konkurencja ale nadal nie wypada tak dobrze jak Lidl, i nigdy nie będzie lepsza. Biedronka zawsze kojarzyć się będzie, i taki jej cel z takim szajszem. Coś tam dobrego od siebie raz po raz zaoferuje aby zamydlić, omamić ale nadal produkuje szajsz, w cenach zawyżonych, itd., czyli robi tak we wszystkim. Ma być tanio, byle jak ładnie się wszędzie na pokaz reklamując. Znam Biedronkę tylko bardziej z tej negatywnej strony, większość znajomych tak samo ma z tym, i takie same doświadczenia. Co kupisz w tym dyskoncie zawsze jakieś gorsze, taki prawie szajs, na straty, do kosza. Przykładów bez końca można wskazywać. Jeden z ostatnich przypadkowo kupiona czekolada własna czyli od nich z Biedronki, po zakupie nadaje się tylko na straty, niesmaczna, słaba. Kupiona podobna w Lidlu własna czyli od nich, kupiona już wiele, wiele razy i nadal smakuje, kupuje się od lat, kupując na bieżąco. Nawet masło, też w opinii znajomych z Lidla smaczne, masło z Biedronki niedobre. Tak samo mleko z Biedronki masakra, mleko z Lidla kupisz, nie jest źle, itd..

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także