30.09.2016/14:36

Biedronka wprowadza produkty bez laktozy pod marką własną

Od 29 września w ofercie czasowej w sklepach Biedronka dostępne są produkty marki własnej bez laktozy, m.in. mleko, jogurty, masło i sery żółte. Jest to kolejny krok sieci w kierunku osób o szczególnych potrzebach żywieniowych. Już od dłuższego czasu w Biedronce można również nabyć wybrane artykuły bezglutenowe.

Dla osób, które muszą unikać laktozy zawartej w mleku i jego przetworach, Biedronka przygotowała dedykowaną ofertę artykułów. Poza mlekiem UHT bez laktozy Prawdziwe o zawartości 1,5% tłuszczu, znajdującym się w stałym asortymencie sieci, Biedronka jako nowość do czasowej oferty wprowadza mleko UHT bez laktozy 3,2%, a także masło ekstra bez laktozy Mleczna Dolina.

W przypadku serów Biedronka także przygotowała produkty bez laktozy: serek wiejski oraz puszyste serki Delikate. Kolejną propozycję stanowią sery żółte Maasdamer i Gouda bez laktozy, produkowane według unikalnej receptury mistrzów serowarstwa. Oprócz tego dostępne są również jogurty bez laktozy: jogurt Aktiplus w różnych smakach oraz kremowy jogurt naturalny Fruvita.

Produkty bez laktozy dostępne będą w sklepach Biedronka do 5 października br. lub do wyczerpania zapasów.
Realizując to podejście, Biedronka jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce zaczęła w ramach produktów marki własnej oferować produkty bezglutenowe, licencjonowane przez Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.

Od ponad 7 lat Biedronka współpracuje także z Instytutem Żywności i Żywienia i zgodnie z zaleceniami IŻŻ poddaje reformulacji produkty marki własnej w celu poprawy ich wartości odżywczej. Dzięki temu tylko w 2015 roku sieć udoskonaliła skład wielu produktów, zapobiegając tym samym wprowadzeniu na rynek 274 ton cukru, 69 ton soli i 11 ton tłuszczu.

We współpracy z Instytutem Żywności i Żywienia sieć wprowadziła także nową linię własną produktów spożywczych „kcalculation – licz kalorie!” jako odpowiedź na zalecenia jego ekspertów, zgodnie z którymi codzienne menu należy komponować z uwzględnieniem dziennego zapotrzebowania na kalorie.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • świadomy konsument 01.10.2016

    Co to za marka? Nie kupuję produktów nieznanych producentów. Gdzie produkty polskiej Piątnicy, Pol-Mleku czy Mlekpolu? Jak ich nie ma, to nie robię zakupów w takich sklepach. Chciałbym zauważyć, że są konsumenci którzy nie ufają nieznanym markom.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.