09.06.2016/16:53

Biedronka wyda fortunę na reklamę. Kto wygra przetarg na obsługę sieci?

Cztery agencje reklamowe zostały zaproszone przez spółkę Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć dyskontów Biedronka i drogerii Hebe, do udziału w przetargu reklamowym na obsługę firmy - podaje "Presserwis". Przetarg dotyczy "kompleksowej, strategiczno-­kreatywnej obsługi reklamowej".

Agencje, które walczą o kontrakt, to: Young & Rubicam, Publicis, DDB7tribal oraz agencja Duda, pracująca dla Jeronimo Martins od 2012. W przeszłości Biedronkę obsługiwała też agencja Publicis.

Przypomnijmy, tylko w kwietniu Biedronka na działania promocyjne wydała 31,65 mln zł. Budżet dyskontowej sieci na ten cel wzrósł o 144 proc. względem kwietnia roku 2015.

Czytaj więcej w "Presserwisie".

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.