Biedronka z potężnym wzrostem sprzedaży w 2016 r.
Należąca do Grupy Jeronimo Martins, sieć Biedronka zwiększyła w 2016 r. sprzedaż do ok. 9,8 mld euro, co oznacza wzrost r/r w walucie euro o 6,3 proc., a w walucie lokalnej o 10,8 proc. Sprzedaż Like for Like zwiększyła się o 9,5 proc.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
16.01.2017
Nie "IM" tylko "NAM" ! Myślisz geniuszu że "ONI" złotówkę do tego dołożą ?! Wyjmą tobie z portfela przy najbliższych zakupach, żeby rząd miłościwie ci z tej złotówki dał grosz.
-
14.01.2017
Teraz doj....ć im w podatku na 500+
4