28.11.2017/16:47

Bio Family Supermarket - zobacz, jak wygląda nowa sieć Świtalskich! [FOTOGALERIA]

Świtalscy rozkręcają kolejny handlowy biznes. Tym razem jest to sieć sklepów z ekologiczną żywnością Bio Family Supermarket. Pierwsza placówka ruszyła w miniony weekend w Poznaniu - redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl odwiedziła ten sklep.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Isotope 28.12.2018

    Jestem zachwycona.Spacerkiem 6km robię i zawsze wita mnie ta przestrzeń i prawie cały sklep dla mnie. Zawsze gdzieś przemykają aż 2 Opiekunów Klienta - bo to są tak sympatyczni i dobrze wyszkoleni ludzie, że obelgą byłoby nazwać ich kasjerami.
    Ekspozycja bardzo estetyczna. Zawsze czysto i zgodnie z kluczem. Przy wejsciu mozna zaopatrzyc się w nowy biuletyn albo bezpłatne dwie eko gazety. A jak chcemy odetchnąc to możemy usciąść w ogrodku (latem) lub w środku sklepu (zima). Napic się kawy, herbaty, eko soku zjeść swieze ciasto. Albo przyjsc z laptopem - bo bezplatne wifi. Prezentowana jest interesujaca muzyka. ech,,, mogę tak wymieniać. Uwielbiam WAS. Co do cen. Część z tych produktow to bio niemieckie - proszę jednak wnikliwie postudiować sobie składy. A nie obrażać się na rzeczywistość, że Ciebie na coś nie stać..

  • seb. 26.03.2018

    Czerwona Torebka, Małpka, teraz to BIO
    passa się chyba skończyła...

  • Świadomy konsument 13.12.2017

    Masełko 9.99, jogurcik 5.29 ? Bu ha ha.. Chyba sam pan Świtalski będzie tam sobie kupował. Poza tym soja, ten syf, którego mężczyźni nie powinni w ogóle jeść ( fitohormony, zamiennik żeńskiego estrogenu dostępny w tabletkach typu hormonalna terapia zastępcza przy klimakterium). Będzie to niewypał jak stąd na Bahamy....

  • Łukasz 29.11.2017

    Z innej beczki: komercyjnie katastrofa, poziom ekspozycji jak z lat 90tych, zero klimatu, komunikacyjnie - dwója. Klienci kupują oczami a patrząc na te zdjęcia mam wrażenie że wzieli taniego projektanta komercyjnego

  • nova 29.11.2017

    Zdrowa żywność .... to co my jemy?????

  • zdziwiony konsument 28.11.2017

    Kogo stac, zrobi zakupy w takim sklepie. Nie kazdy jest milosnikiem jaskrawych barw i produktow z napisem "wyprodukowano dla...'. A sa ludzie ktorzy zaplaca wiecej za zrobienie zakupow w luznej atmosferze a nie dyskoncie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.