24.09.2021/10:13

Bogdan Łukasik, Modern-Expo: Nie możemy zmuszać konsumenta do kupowania w określonej ścieżce zakupowej [WYWIAD]

– Nie obserwuję spektakularnych ruchów inwestycyjnych w dyskontach. Wprowadzone zostały kasy samoobsługowe, aplikacje lojalnościowe, ale to tyle. Po pierwszych próbach wdrożenia rozwiązań click&collect podczas pierwszej i drugiej fali pandemii, pomysł został ostatecznie porzucony. Kanał ten zrobił tylko to, co musiał zrobić – mówi Bogdan Łukasik, prezes zarządu i współwłaściciel Modern-Expo Group.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także