06.11.2018/10:26

Bonduelle notuje wzrosty dzięki produktom markowym

Grupa Bonduelle podała wyniki za I kwartał roku obrotowego 2018-2019 informując o przychodach w okresie od 1 lipca do 30 września br.

Przychody Grupy Bonduelle za pierwszy kwartał roku obrotowego 2018-2019 wyniosły 682,1 mln euro. Integracja działalności biznesowej spółki Del Monte, nabytej na początku lipca, przyczyniła się do wzrostu o 1 proc.

przychodów w Europie, stanowiący 46,2 proc. aktywności biznesowej w całym okresie, wyniósł + 0,8 proc. Spółka podkreśla, że to raczej upalne lato, obserwowane w Europie, miało pozytywny wpływ na sprzedaż produktów letnich (kukurydza cukrowa, delikatesy / świeże sałatki), odnotowując solidny wzrost w tym okresie, w szczególności jeszcze chodzi o krajowe produkty markowe.

Przychody strefy pozaeuropejskiej, stanowiące 53,8 proc. przychodów grupy, spadły o 2,5 proc. W Rosji odnotowane słabe zbiory wpłynęły na markę Globus i sprzedaż marek własnych, zapewniając ograniczoną rentowność. Jednak sprzedaż marki Bonduelle odnotowała solidny wzrost.

Działalność gospodarcza w Ameryce Północnej nieznacznie spadła, wyłączając zmiany w zakresie konsolidacji, związane z zaprzestaniem nierentownych asortymentów w ramach jednostki biznesowej Bonduelle Fresh Americas (BFA) w połączeniu z pewnym tymczasowym opóźnieniem w realizacji niektórych umów sprzedaży z producentami puszkowanych i mrożonych produktów spożywczych Bonduelle Americas Long Life (BALL).

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.