24.03.2022 / 10:46
StoryEditor

Branża e-commerce testuje sztuczną inteligencję przy tworzeniu opisów produktów. Rozmowa z Markiem Lose z Unity Group

Marek Lose, Unity Group (Unity Group)
W tej chwili strategia cyfryzacji wymaga tego, aby działy IT uczestniczyły w jej tworzeniu (...). Bardzo często inspiracją do działań są sami właściciele, czujący, że muszą dokonać zmiany - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Marek Lose, managing partner w Unity Group. Na początku 2022 roku informatyczna spółka przejęła Global4Net, firmę z tej samej branży.

W 2021 r. Unity Group miało 65 mln zł, Global4Net – 10,5 mln zł przychodu. Wzrost łącznych przychodów obu spółek po połączeniu do 115 mln zł, deklarowany na 2022 rok, oznacza zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 15:09