Branża spożywcza zaczyna dostrzegać korzyści z zaoferowania płatności odroczonych [WYWIAD]
Początkowo, dla naszego segmentu rynku branża spożywcza nie była partnerem pierwszego wyboru, ale w ciągu ostatniego roku pojawiło się kilka projektów, w ramach których takie rozwiązania zaczynają funkcjonować – o rozwoju rynku płatności odroczonych rozmawiamy z Markiem Biernackim, szefem Mokka w Polsce.
Pozostało jeszcze 94% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
28.02.2022
Ciekawe. Wiem, że w Twisto można bez problemu wybrać pakiet Space i mieć kartę, z której można skorzystać podczas zakupów markecie. Nie mniej płatności odroczone zwykle kojarzą się z większymi wydatkami :D
Chociaż z drugiej strony w okresie przedświątecznym to może być przydatna opcja.
2