18.09.2020/10:16

Burger King stawia na naturalność. Chce się odróżnić od konkurencji

Burger King ogłosił w czwartek, że jego flagowa kanapka Whooper nie zawiera od teraz „ sztucznych barwników, aromatów i konserwantów”. Zmiana dotyczy na razie Stanów Zjednoczonych. Sieć przekazała w komunikacie, że 85 proc. jego stałego menu w USA jest wolne od składników ze sztucznych źródeł, a planuje całkowite pozbycie się ich do początku 2021 roku.

Burger King podkreśla tę zmianę, umieszczając wszystkie składniki na nowym opakowaniu Whoppera. Burger King stawia na naturalność, aby odróżnić się od konkurencji. W lutym sieć rozpoczęła kampanię, w której wykorzystano filmy i zdjęcia na których Whopper pleśniał i rozkładał się. Wszystko po to, aby pokazać konsumentom, że jest stworzony z naturalnych i świeżych składników, które z czasem się psują, bo nie są sztucznie konserwowane.

- Wiedzieliśmy, że to podejście jest inne i dla niektórych może być zbyt ryzykowne - tłumaczył wówczas Fernando Machado, dyrektor ds. Marketingu globalnego Burger King. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także