18.09.2020/10:16

Burger King stawia na naturalność. Chce się odróżnić od konkurencji

Burger King ogłosił w czwartek, że jego flagowa kanapka Whooper nie zawiera od teraz „ sztucznych barwników, aromatów i konserwantów”. Zmiana dotyczy na razie Stanów Zjednoczonych. Sieć przekazała w komunikacie, że 85 proc. jego stałego menu w USA jest wolne od składników ze sztucznych źródeł, a planuje całkowite pozbycie się ich do początku 2021 roku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także