10.01.2021/10:20

Burger King zmienia logo. To pierwszy taki ruch od 20 lat

Sieć barów szybkiej obsługi zmienia wygląd swojego logo. Nowa wersja jest prostsza i zawiera mniej elementów.

- Minimalistyczne logo wpisuje się w ewolucję marki w dzisiejszych czasach – mówią przedstawicie firmy. Ma to również nawiązywać do uproszczenia składu produktów sprzedawanych w restauracjach Burger King. Firma zrezygnowała z wielu konserwantów i dodatków.

Dodatkowo prostsze, bardziej naturalne logo ma również wywoływać u odbiorców poczucie braku sztuczności marki. Zrezygnowano m.in. z niebieskiej obwódki oraz białych wstawek imitujących połysk. Czcionka nawiązuje do napisów z logo z 1966 oraz 1994 roku.   

Nowy projekt to jednak nie tylko logo. Komunikację wspierają także ilustracje hiszpańskiego duetu artystów Cachetejack. Obrazki będą wykorzystywane m.in. w grafikach reklamowych, w mediach społecznościowych, a także jako elementy wizualne na opakowaniach produktów Burger King oraz podkładkach na tace w restauracjach.

Nowe logo pojawiło się już na ubraniach pracowników, ma również niebawem trafić na szyldy stacjonarnych placówek. Całkowity rebranding może jednak zająć nawet kilka lat.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Ohydna zmiana 11.01.2021

    Okropna zmiana, obecne logo jest stylowe i estetyczne, po zmianie będzie proste i banalne!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także