15.01.2022/10:24

Carrefour chce skupić się na promocji w internecie. Wydatki na digital to 30 proc. całości budżetu marketingowego firmy

Sieć chce w tym roku bardziej scyfryzować swoją komunikację oraz podnieść atrakcyjność marki pośród młodych konsumentów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 15.01.2022

    Bezsensowne wydawanie kasy na promocję. Wystarczyłoby obniżyć ceny i postawić na dostawy domowe, a marka sama się spopularyzuje, bez wmawiania komukolwiek. Ja nie rozumiem jak można nie rozumieć tak prostej rzeczy. W moim rejonie Carrefour dowozi za jedyne 50zł i w związku z tym nie ma znaczenia ile kasy zostanie wywalone na wciskanie mi, że Carrefour jest super bo i tak nie skorzystam.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.