Carrefour i Decathlon rozpoczynają współpracę we Włoszech
Pilotażowy projekt dwóch sieci zakłada sprzedaż w Carrefourze artykułów sportowych i żywieniowych marki Decathlon. Chodzi o partnerstwo "oparte na produktach zapewniających dobre samopoczucie" - czytamy w distribuzionemoderna.info.
Carrefour Italia i Decathlon Italia ogłaszają porozumienie, zgodnie z którym w ofercie niektórych sklepów Carrefour pojawi się gama produktów zaprojektowanych i wykonanych przez Decathlon - podaje distribuzionemoderna.info.
Na specjalnych ekspozycjach znajdą się produkty Decathlon do odżywiania sportowców (nawadnianie i spożycie białka), a także liczne przydatne i praktyczne akcesoria dla osób uprawiających w wolnym czasie zajęcia sportowe, takie jak fitness, bieganie czy piesze wycieczki. Partnerstwo, którego efektem będą "przestrzenie marki Decathlon", rozpocznie się jako pilotaż w siedmiu sklepach Carrefour w Mediolanie - podaje distribuzionemoderna.info.
Porozumienie opiera się na wspólnej misji: stworzeniu wyjątkowej i wyróżniającej się oferty dla wszystkich klientów, zarówno Carrefour, jak i Decathlon, ze szczególnym naciskiem na produkty zapawniające dobre samopoczucie, prawidłowe odżywianie, a także te związane z aktywnością fizyczną.
20