06.12.2018/11:12

Carrefour i MediaMarkt kontynuują rozwój wspólnego projektu w Polsce

MediaMarkt uruchomi kolejny sklep w Łodzi. Będzie on zlokalizowany w centrum handlowym Carrefour przy ul. Szparagowej 7. To piąty market sieci w tym mieście i drugi w ostatnich dniach, otwarty w obiekcie Carrefoura. Czy mamy do czynienia z nowym trendem?

– Chcemy być jak najbliżej naszych klientów, dlatego konsekwentnie rozwijamy wszystkie kanały dystrybucji, w tym sieć sklepów stacjonarnych. Doceniając potencjał lokalnego rynku zdecydowaliśmy się na otwarcie piątego już sklepu MediaMarkt w Łodzi. Jestem przekonany, że będzie to kolejny atrakcyjny punkt na mapie handlowej miasta – mówi Sławomir Uherek, członek zarządu MediaMarktSaturn Polska.

W nowym sklepie będzie można zamówić różne usługi dodatkowe, które pozwolą od razu cieszyć się wszystkimi możliwościami nowo zakupionego sprzętu. Będą to między innymi dostawa i instalacja urządzeń w domu, przygotowanie komputera czy smartfona do użytkowania, zabezpieczenie tabletu lub smartfona szybą albo folią ochronną. Klienci e-sklepu mediamarkt.pl będą mogli odebrać swoje zamówienie w nowym sklepie MediaMarkt bez ponoszenia kosztów dostawy. Będzie tu można także zamówić usługi firmy Orange.

Otwarcie nowego sklepu w Łodzi zaplanowane jest na 6 grudnia br. Wraz z nowym otwarciem w Łodzi będzie funkcjonowało 5 sklepów MediaMarkt w następujących lokalizacjach: Carrefour Łódź Bałuty, CH M1, Galeria Łódzka, CH Port Łódź, CH Manufaktura.

22 listopada MediaMarkt uruchomił swój kolejny sklep w Warszawie. Jest on zlokalizowany na wydzielonej powierzchni hipermarketu Carrefour w Galerii Wileńskiej. Obie sieci koegzystują już w wielu miejscach w Polsce, ale dwa ostatnie otwarcia wydają się wskazywać na nowy trend.

Dwie najnowsze placówki MediaMarkt zlokalizowane są na powierzchni wydzielonej z dotychczasowej sali sprzedaży hipermarketów Carrefour, a nie w galerii handlowej. Francuski detalista realizuje w ten sposób swoją globalną strategię – wdrażaną także przez inne sieci wielkopowierzchniowe – podnajmu części powierzchni swoich największych hipermarketów na rzecz sklepów specjalistycznych czy gastronomii. Niemiecki elektromarket z kolei zyskuje szansę na zdobycie nowych, atrakcyjnych lokalizacji tam, gdzie dotychczas brakowało odpowiedniej powierzchni handlowej.

Przeczytaj także:

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • 3+7 06.12.2018

    Ma ktoś wiedzę na temat tego czy czasem otwarcie MM nie wiąże się ze zmniejszeniem powierzchni handlowej Carrefour?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.