10.12.2018/11:04

Carrefour i MediaMarkt organizują promocje krzyżowe

Stoiska MediaMarkt w hipermarketach Carrefour w Polsce nie są jedynym efektem strategicznego sojuszu zawartego niedawno przez obie firmy. Sieci będą dążyć do wzajemnego napędzania sobie sprzedaży również poprzez wspólne promocje.

Jednym z pierwszych ruchów w tym zakresie jest przyznawanie bonusów do wykorzystania w sklepach Carrefour za zakupy w MediaMarkt. Aktualnie klienci w Polsce za każde 500 zł wydane w MediaMarkt zyskują 50 z na karcie prezentowej (podarunkowej) Carrefour. Promocja potrwa do 12 grudnia i obejmuje zarówno zakupy w stacjonarnych sklepach MediaMarkt, jak i w sklepie internetowym mediamarkt.pl (bez produktów outletowych).

Klienci będą mogli wykorzystać karty prezentowe na zakupy w sklepach Carrefour do 31 grudnia 2019 r. Karty honorowane będą w niemal 400 sklepach francuskiej sieci - nie tylko hipermarketach i supermarketach, ale również niektórych sklepach convenience.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Kuba 12.12.2018

    Kart brak, jedno wielkie oszustwo...

  • miro 10.12.2018

    Świetna promocja szkoda tylko że liczba kart prezentowych była tak ogromna ze karty potrafiły się skończyć chwilę po rozpoczęciu promocji. Towar zakupiony 06.12 z odbiorem w punkcie 07.12 - kart prezentowych brak. Dla sklepu nie liczy się nawet ich wewnętrzny regulamin promocji: "dla zakupu w sklepie internetowym liczy się data zakupu a nie odbioru towaru". Jednym słowem żenada szkoda zdrowia na takie promocje.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.