11.09.2018/16:33

Carrefour inwestuje w polskie rolnictwo. Sieć chce wspierać gospodarstwa stawiające na produkcję BIO

Jednym z największych zadań - które w ramach transformacji żywieniowej stoi przed siecią Carrefour w Polsce - jest demokratyzacja produktów bio. Polski rynek żywności ekologicznej notuje stały wzrost zapotrzebowania ze strony konsumentów, a jednocześnie charakteryzuje się ograniczoną dostępnością produktów, ich małą różnorodnością i wysokimi cenami. Nadal odczuwalny jest brak odpowiedniej edukacji oraz rozwiązań obecnych od wielu lat na rozwiniętych rynkach: niemieckim, francuskim czy austriackim.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • zainteresowany 17.01.2019

    I bardzo dobrze, świetnie wiedzieć, że coraz więcej firm wspiera polskie rolnictwo. Ciekawe co jeszcze jest planowane w ramach transformacji żywieniowej? Zdecydowanie warto poczytać: https://serwiskorporacyjny.carrefour.pl/transformacja-zywieniowa

  • znudzony konsument 11.09.2018

    Taaa, francuski koncern zamiast wspierać swoje rolnictwo będzie chciał wspierać polskich konkurentów dla francuskich rolników. Jako konsument nie wierzę Wam ani na słowo.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.