08.01.2021/20:47

Carrefour obniżył ceny tysiąca produktów i startuje z nową kampanią

"Ceny niskie jak dawniej" to hasło kampanii promocyjnej, z którą sieć Carrefour wystartowała 7 stycznia 2021 roku. Obniżką objęto najbardziej popularne produkty, w tym artykuły spożywcze i przemysłowe.

Z deklaracji sieci Carrefour wynika, że detalista postawił sobie za cel wprowadzenie atrakcyjniejszych cen na podstawowe artykuły. W ramach nowej kampanii "Ceny niskie jak dawniej" sieć handlowa przygotowała specjalną ofertę produktów w promocyjnych cenach. Atrakcyjne ceny mają dotyczyć m.in. produktów znanych marek dostawców i marki Carrefour, artykułów ekologicznych, regionalnych i lokalnych.

Dodatkowo sieć obniżyła ceny na 1000 produktów pierwszej potrzeby. Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska powiedział, że poprzez kampanię "Ceny niskie jak dawniej" sieć chce pokazać klientom nową ofertę produktów.

- W atrakcyjnych cenach, takich, jak z najlepszych pamiętanych przez nas czasów. Kampanię wspiera atrakcyjna komunikacja w mediach, odwołująca się do sentymentu i przyjemnych wspomnień. Ostatnie miesiące były dla naszych klientów trudne, tym bardziej więc chcemy dać im poczucie bezpieczeństwa finansowego podczas codziennych zakupów, nawiązując do cen niskich jak dawniej – mówi Michał Sacha.

Kampania potrwa cały rok i obejmie wszystkie supermarkety i hipermarkety oraz e-commerce Carrefour.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także