24.01.2019/13:46

Carrefour otworzył w 2018 r. ponad sto nowych sklepów franczyzowych w Polsce

Carrefour Polska w 2018 r. otworzył ponad 100 nowych sklepów franczyzowych. Na utrzymanie wysokiego tempa rozwoju ostatnich lat wpłynęły m.in. dynamiczna ekspansja, dywersyfikacja modeli franczyzowych, a także wdrożenie innowacyjnej oferty oraz usług okołozakupowych.

Carrefour od 2007 roku dynamicznie inwestuje w rozwój swojej oferty franczyzowej w Polsce. Na koniec ubiegłego roku, w ramach 3 oferowanych przez Carrefour konceptów sklepów osiedlowych: Carrefour Express Convenience, Carrefour Express Minimarket oraz Globi, działało ok. 600 placówek handlowych, prowadzonych przez niezależnych polskich przedsiębiorców, którzy są franczyzobiorcami sieci. W 2018 roku Carrefour utrzymał wysokie tempo rozwoju franczyzy, otwierając łącznie 101 nowych sklepów w tym formacie.

- 2018 rok był dla Carrefour rokiem intensywnych działań i wielu pozytywnych zmian w formacie convenience. Wprowadziliśmy do naszej oferty nowe modele współpracy, rozwinęliśmy ofertę i usługi, a także zoptymalizowaliśmy logistykę dostaw. Wprowadziliśmy też liczne innowacje technologiczne. Wszystkie te działania, przełożyły się na skokowy wzrost zainteresowania franczyzą Carrefour i otwarcie ponad 100 nowych sklepów w świetnych lokalizacjach – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Dywersyfikując i dopasowując swoje modele franczyzowe, Carrefour zaproponował w 2018 roku nowe formy współpracy: sklep franczyzowy Carrefour Express Convenience dla właścicieli stacji paliw (obecnie już ponad 30 nowych sklepów otwartych we współpracy z 3 operatorami stacji paliw) oraz nową formę ajencji (łącznie 32 sklepy, w tym 19 otwartych w nowym koncepcie w 2018 r.). Pozwoliło to dotrzeć z ofertą marki do nowych lokalizacji i pozyskać kolejnych partnerów.

Sieć postawiła także na rozwój oferty i usług w sklepach franczyzowych, m.in. nawiązując ogólnopolską współpracę z siecią kawiarni Costa Coffee, która dostarcza do sklepów kawomaty, oraz - jako pierwsza sieć convenience w Polsce - wprowadzając do najmniejszych sklepów kasy samoobsługowe zwiększające tempo obsługi klientów, przydatne szczególnie w godzinach dużego natężenia ruchu. Carrefour planuje dalsze wprowadzanie kas samoobsługowych do sklepów w 2019 r.

Kolejnym udogodnieniem wprowadzonym przez Carrefour w ubiegłym roku był rozwój dostaw bezpośrednich. Na koniec 2018 roku, 14 dostawców sieci dostarczało bezpośrednio do sklepów convenience kluczowy asortyment świeży, w tym m.in. warzywa i owoce, pieczywo, mięso i wędliny oraz dania gotowe. Dzięki skróceniu łańcucha dostaw, produkty te trafiają do sklepów jeszcze szybciej i są jeszcze lepszej jakości.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • nowak 28.01.2019

    tylko wtedy będe korzystał z kas bezobłsugowych jak mi carrefour da jakiś rabacik że się mną wyręcza

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.