22.06.2020/14:41

Christophe Rabatel, CEO Carrefour Polska: Mimo pandemii wiele kluczowych trendów nie zmienia się

– Aby zapewnić zróżnicowanie oferty, wraz z dostawcami pracujemy nad rozwojem marki własnej. Mamy obecnie w ofercie ponad 2 tys. produktów własnej marki. Pracujemy nad ich reformulacją, redukując zawartość tłuszczu i cukru oraz sztucznych dodatków czy eliminując zastosowanie oleju palmowego. Systematycznie podnosimy jakość produktów. W 2019 r. dokonaliśmy reformulacji 120 produktów, w bieżącym roku chcemy nią objąć co najmniej 150 kolejnych.

– Jednym z naszych najważniejszych priorytetów jest rozwój oferty Carrefour Bio. Obecnie obejmuje ona 320 pozycji, do końca roku chcemy tę liczbę zwiększyć do 400. Rozwijamy też markę „Jakość z natury”, która obejmuje 40 linii produktowych ze 160 produktami od 68 dostawców – lokalnych rolników i producentów. Niedawno osobiście podpisywałem z polską firmą z Jury Krakowsko-Częstochowskiej kontrakt na dostawy 25 wyrobów z wieprzowiny, produkowanej bez antybiotyków, bez pasz z GMO, w 100 proc. w Polsce – podsumował szef Carrefour Polska.

Carrefour jest obecny w Polsce od 23 lat. Obecnie ma ponad 900 sklepów oraz serwis e-commerce. W tej liczbie 90 to hipermarkety, 160 supermarkety, nieco ponad 650 sklepów convenience, a 3 placówki to dyskonty hurtowe. Sieć zarządza ponad 20 centrami handlowymi i ponad 40 stacjami paliw. Marki z portfolio grupy to Carrefour, Carrefour Market, Carrefour Express, Carrefour 24/7, Carrefour Bio, Rast, Globi i Supeco oraz Galerie Alkoholi.

* - Webinarium firmy Nielsen, zostało zorganizowane w związku z wręczeniem statuetek Retailer of ther Year.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Doradca 06.07.2020

    Te sklepy to już raczej powinny się zacząć zwijać

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.