11.09.2018/12:22

Carrefour Polska ruszył z akcją Act for Food. Firma obniża ceny 1500 produktów ze Zdrowej półki

Sieć Carrefour w Polsce rusza z akcją promocyjną Act for Food. Firma zdecydowała się na obniżenie cen 1500 produktów ze Zdrowej Półki. Kampania Carrefour doskonale pokazuje w jakim obszarze będzie toczyła się walka o klienta w ciągu najbliższych lat, komunikat niskiej ceny zastąpią takie hasła jak: zdrowie, jakość i bezpieczeństwo.

Carrefour w regulaminie akcji zapewnił gwarancję najniższej ceny na promowane produkty. Firma zapewnia, że jeśli klient znajdzie w konkurencyjnym sklepie taki sam produkt w niższej cenie, to sieć zwróci mu podwójną różnicę w cenie. W ramach kampanii Carrefour będzie m.in. bardzo mocno promował produkty marki własnej Jakość z Natury, a także swój koncept handlowy poświęcony żywności Bio i Eko, a także produktom specjalistycznym.

Grupa Carrefour zainicjowała program Act for Food na poziomie globalnym już 9 września. Akcja organizowana jest w ramach planu transformacji Carrefour 2022, opracowanego przez prezesa Grupy Carrefour Alexandre Bomparda. Realizacja planu ma uczynić z sieci Carrefour światowego lidera transformacji rynku żywności. Akcja Act for Food ma zapewnione zmasowane wsparcie reklamowe we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji. W Polsce kampania prowadzona jest pod hasłem „Konkretne działania, by jeść lepiej”.

Grupa Carrefour wdraża Act for Food - ogólnoświatowy program działań na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości. Program jest częścią planu strategicznego ogłoszonego w styczniu 2018 r. Realizując go, Carrefour ma ambicje stać się światowym liderem w zakresie transformacji żywieniowej dla wszystkich.

Celem Carrefour jest zostać światowym liderem w zakresie zmiany żywienia dla wszystkich, poprzez oferowanie klientom - każdego dnia i w każdym miejscu - żywności wysokiej jakości, zdrowej i w rozsądnej cenie. Dlatego firma pragnie zagwarantować swoim klientom stały dostęp do świeżych warzyw i owoców od zaufanych i lokalnych dostawców, a także certyfikowanych produktów bio w przystępnych cenach. Carrefour chce demokratyzować zdrową i dobrej jakości żywność dla wszystkich.

Realizując strategię transformacji żywieniowej, Carrefour podejmuje globalne wyzwania, które stoją przed handlem: bezpieczeństwo żywności, pochodzenie produktów, poszanowanie środowiska naturalnego oraz relacje ze środowiskiem rolniczym. Wyzwania te powodują konieczność zmiany modelu funkcjonowania firmy na każdym jej poziomie, od produkcji żywności poprzez logistykę, aż po dostępność produktów w sklepach i na naszej stronie internetowej, a także dialog z klientami.

W odpowiedzi na te wyzwania - a także oczekiwania konsumentów, którzy chcą się odżywiać lepiej - Carrefour wprowadza program Act for Food. Przekłada się to na szereg konkretnych działań prowadzonych we wszystkich krajach, w których obecny jest Carrefour, podejmowanych w celu poprawy jakości produktów dostępnych w sklepach sieci. Carrefour chce oferować klientom zdrowsze produkty, wytwarzane z poszanowaniem dla środowiska, produkty z gwarancją identyfikowalności i w przystępnej cenie. Wyrazem tej filozofii jest nowe hasło reklamowe sieci - Wszyscy zasługujemy na najlepsze - które oznacza najlepsze produkty, ceny i usługi dla wszystkich klientów marki Carrefour, która stara się dać z siebie to, co najlepsze.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Rozbawiony millennials 11.09.2018

    Jakie obniżki w Polsce? O 1 grosz? :D

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.