10.09.2018/13:52

Carrefour ruszył z globalną kampanią na rzecz zmiany rynku żywności Act for Food

Carrefour zainicjował globalną kampanię Act for Food, zorganizowaną w ramach planu transformacji, opracowanego przez Alexandre Bomparda. Jej celem jest przekształcenie globalnego rynku żywności. Akcja ruszyła 9 września i ma zapewnione zmasowane wsparcie reklamowe we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji. W Polsce kampania prowadzona jest pod hasłem „Konkretne działania, by jeść lepiej”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.