18.09.2017 / 11:29
StoryEditor

Carrefour - strategia wielu konceptów pozwala szybko odpowiadać na oczekiwania klientów

Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Koncepty handlowe w sklepach sieci Carrefour Polska - 1
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Koncepty handlowe w sklepach sieci Carrefour Polska - 2
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Koncepty handlowe w sklepach sieci Carrefour Polska - 3
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Koncepty naszych sklepów convenience sieci Carrefour zmieniają się co roku, są systematycznie dostosowywane do nowych potrzeb klientów. - Bardzo dynamicznie rozwijający się polski rynek pokazał nam, że nie możemy z jednym konceptem funkcjonować w całej Polsce. A to dlatego, że w różnych lokalizacjach i różnych regionach klienci mają oni różne oczekiwania, np. różnice między potrzebami klientów w dużym i małym mieście są dość znaczne. W każdej pojedynczej lokalizacji musimy bardzo precyzyjne odpowiadać na te oczekiwania. Zmieniają się nie tylko same sklepy convenience, ale także minikoncepty handlowe, które w nich funkcjonują - mówi Marek Lipka, dyrektor Carrefour Polska ds. Sklepów Convenience.

Jak wskazuje Marek Lipka doskonałym przykładem takiego przystosowania jest miejski koncept sklepu convenience sieci Carrefour, który rozwijany jest w wielu wariantach. - Inne po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 12:23
StoryEditor
Transakcje Blikiem za prawie miliard złotych. Operator pokazał wyniki po pierwszym kwartale
Monika Król, wiceprezeska Polskiego Standardu Płatności, i Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika (fot. Blik)

W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025 roku użytkownicy Blika zrealizowali łącznie 665 mln transakcji, co oznacza wzrost o 28 proc. w stosunku rocznym. Wartość operacji sięgnęła niemal miliarda złotych.

Najwięcej, bo aż 325,5 mln razy, płacono Blikiem za zakupy online (wzrost 23 proc.). Ich wartość wyniosła 49,5 mld zł, rosnąc o 31 proc. względem analogicznego okresu w zeszłym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 12:38
StoryEditor
Listonosz jak wpłatomat. Poczta Polska z nową wersją przekazów i wpłat
Listonosz jak wpłatomat. Poczta Polska z nową wersją przekazów i wpłat (fot. Poczta Polska)

Poczta Polska wprowadza nową wersję wpłat i przekazów. Można je realizować także u listonosza. Jakie są limity takiej wpłaty i kiedy pieniądze trafią na konto?

 

Transformacja Poczty Polskiej i zmiany w usługach finansowych

Sebastian Mikosz, prezes Poczty Polskiej, zapowiadał, że spółka zamierza w większym stopniu oferować usługi finansowe niż dotychczas. Ma to być element modernizacji pocztowego giganta, który przez ostatnie lata generował poważne straty finansowe.

Jednym z elementów tej strategii jest wprowadzenie od początku maja 2025 roku nowej wersji usługi wpłat na rachunki bankowe oraz przekazów. Podobną usługę Poczta Polska już miała w swojej ofercie, ale nowy wariant ma być znacznie prostszy i bardziej przyjazny dla klientów.

Celem wprowadzenia zmian w ofercie usług finansowych było maksymalne uproszczenie oferty produktowej i zminimalizowanie liczby wariantów, w których usługa jest dostępna. Od maja klienci łatwiej będą mogli podjąć decyzję, z której opcji chcą skorzystać – przekonuje Poczta Polska.

Wpłata pieniędzy za pośrednictwem Poczty Polskiej – kiedy pieniądze będą na rachunku?

Wpłaty na rachunek bankowy będą oferowane w dwóch opcjach: Premium i Standard

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 09:26