18.09.2017 / 11:29
StoryEditor

Carrefour - strategia wielu konceptów pozwala szybko odpowiadać na oczekiwania klientów

Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Koncepty handlowe w sklepach sieci Carrefour Polska - 1
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Koncepty handlowe w sklepach sieci Carrefour Polska - 2
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Koncepty handlowe w sklepach sieci Carrefour Polska - 3
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska (materiały prasowe)
Koncepty naszych sklepów convenience sieci Carrefour zmieniają się co roku, są systematycznie dostosowywane do nowych potrzeb klientów. - Bardzo dynamicznie rozwijający się polski rynek pokazał nam, że nie możemy z jednym konceptem funkcjonować w całej Polsce. A to dlatego, że w różnych lokalizacjach i różnych regionach klienci mają oni różne oczekiwania, np. różnice między potrzebami klientów w dużym i małym mieście są dość znaczne. W każdej pojedynczej lokalizacji musimy bardzo precyzyjne odpowiadać na te oczekiwania. Zmieniają się nie tylko same sklepy convenience, ale także minikoncepty handlowe, które w nich funkcjonują - mówi Marek Lipka, dyrektor Carrefour Polska ds. Sklepów Convenience.

Jak wskazuje Marek Lipka doskonałym przykładem takiego przystosowania jest miejski koncept sklepu convenience sieci Carrefour, który rozwijany jest w wielu wariantach. - Inne po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 10:00
StoryEditor
Eurocash na dobrym kursie. Grupa drugi raz z rzędu zamknęła rok z zyskiem. Paweł Surówka spodziewa się kontynuacji tego trendu
Rok 2023 zakończony został z lepszym wynikiem niż rekordowy rok 2022, zarówno jeśli chodzi o zysk netto, jak i EBITDA - mówi Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash, komentując jej wyniki (fot, materiały prasowe)
Ponad 32,9 mld zł wyniosły skonsolidowane przychody Grupy Eurocash w 2023 r. Rok wcześniej było to niemal 30,9 mld zł. Miniony rok był też drugim z rzędu, w którym Eurocash wypracował zysk netto i to niebagatelny.

Z raportu Grupy Eurocash wynika, że jej zysk netto zwiększył się w 2023 r. o ponad 144 mln zł, wobec prawie 90 mln zł w roku 2022  i prawie 100 mln straty w roku 2021.

P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 12:58
StoryEditor
Większość Polaków przeciwko wprowadzeniu zakazu sprzedaży alkoholu na stacjach paliw [SONDAŻ]
Większość Polaków niechętnie odnosi się do pomysłu wprowadzenia zakazu sprzedaży alkoholu na stacjach paliw (fot. Shutterstock)
Na pytanie "Czy powinien zostać wprowadzony zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych?", zadane respondentom sondażu przeprowadzonego przez pracownię Ibris dla Radia Zet, 41 proc. odpowiedziało twierdząco, a 54 proc. nie życzy sobie takiej zmiany.

Według sondażu Ibris dla Radia Zet większość Polaków – 54 proc. – nie chce zakazu sprzedaży alkoholu na stacjach paliw, natomiast mniej niż połowa – 41 proc. – popiera taki po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 11:43