09.11.2021/11:35

Carrefour ujawnia nową strategię rozwoju cyfrowego! Sieć planuje ogromne inwestycje w e-commerce i technologie

Carrefour przyspiesza transformację cyfrową. Alexandre Bompard, dyrektor generalny francuskiej sieci, ujawnił we wtorek bardzo ambitne plany firmy na lata 2022-2026 w zakresie rozwoju cyfrowego, w tym e-commerce. Carrefour zamierza zwiększyć o 50 proc. inwestycje w technologie digitalowe i potroić wynik GMV (wartość wszystkich sprzedawanych produktów). To oznacza wzrost GMV do 10 mld euro w 2026 r. Firma zdradza, jakie będą kluczowe elementy nowej strategii i dzięki jakim krokom uda się zrealizować śmiałe zapowiedzi.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Retailexperience 14.11.2021

    A kiedy wreszcie doinwestują te szare hale hipermarketów i zagracone supermarkety w Polsce aby przynajmniej w czesci odpowiadały standardowi we Francji lub Włoszech. Asortyment bidy, sklepy jak z 2 połowy lat 90tych, ale cenowo dorównujemy zachodnim krajom. Polska 30’lat od. Transformacji nadal traktowana jak drugi świat

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także