09.11.2021/11:35

Carrefour ujawnia nową strategię rozwoju cyfrowego! Sieć planuje ogromne inwestycje w e-commerce i technologie

Carrefour przyspiesza transformację cyfrową. Alexandre Bompard, dyrektor generalny francuskiej sieci, ujawnił we wtorek bardzo ambitne plany firmy na lata 2022-2026 w zakresie rozwoju cyfrowego, w tym e-commerce. Carrefour zamierza zwiększyć o 50 proc. inwestycje w technologie digitalowe i potroić wynik GMV (wartość wszystkich sprzedawanych produktów). To oznacza wzrost GMV do 10 mld euro w 2026 r. Firma zdradza, jakie będą kluczowe elementy nowej strategii i dzięki jakim krokom uda się zrealizować śmiałe zapowiedzi.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Retailexperience 14.11.2021

    A kiedy wreszcie doinwestują te szare hale hipermarketów i zagracone supermarkety w Polsce aby przynajmniej w czesci odpowiadały standardowi we Francji lub Włoszech. Asortyment bidy, sklepy jak z 2 połowy lat 90tych, ale cenowo dorównujemy zachodnim krajom. Polska 30’lat od. Transformacji nadal traktowana jak drugi świat

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także