06.09.2017/19:52

Carrefour uruchomi Marketplace na początku października br.

Projekt Marketplace, nad którego uruchomieniem pracuje obecnie sieć Carrefour ruszy w Polsce na początku IV kwartału 2017 r. Platforma handlowa zaoferuje nawet 180 000 produktów, tak od dostawców już współpracujących z siecią, ale także kilkudziesięciu firm, które wystawią swoje produkty na sprzedaż jedynie w ramach Marketplace.

- Uruchomimy projekt, który będzie bezpośrednią konkurencją dla takich platform jak Amazon, czy Allegro, ale będzie działał na nieco innych zasadach. Nasza platforma będzie łączyła dostawców i nabywców – mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Jak zapewnia prezes sieci Carrefour platforma Marketplace doskonale uzupełni inne projekty z zakresu e-commerce i technologii cyfrowych, które firma realizuje w Polsce, czyli sklep internetowy oferujący żywność i artykuły przemysłowe, SąSiatki (rozwiązanie z zakresu ekonomii współpracy), aplikację mobilną Mój Carrefour oraz usługę Scan & Go.

- Nasza obecność w obszarze e-commerce doskonale łączy się z naszą strategią wielokanałowości, w naszym portfolio mamy wszystkie formaty sklepów – od hiper- i supermarketów, przez markety po sklepy convenience, która ma na celu zaoferowanie klientowi możliwości możliwe protego i wygodnego zrobienia zakupów – podkreśla szef francuskiej sieci.

Obecnie działa wersja beta strony, na bazie której będzie funkcjonowała platforma. Jest ona obecnie testowana przez ekspertów firmy oraz dostawców. Oferta podzielona jest na kilka sekcji, takich jak: elektronika, dom i ogród, zdrowie i uroda, sport i turystyka oraz gry i zabawy.

Oferta będzie prezentowana na zasadzie katalogu produktów, czyli użytkownik widzi jeden produkt, a pod nim może znaleźć odniesienia do innych sprzedających podobne towary. Widoczny jest ten sprzedający, który według Carrefoura oferuje kupującym najlepszą cenę i ofertę oraz najlepszy koszyk dostawy. Kupujący i sprzedający będą mogli się kontaktować za pośrednictwem wewnętrznego panelu komunikacyjnego, który będzie widoczny po zalogowaniu.

Projekt wystartuje już za miesiąc. IV kw. jest w przypadku e-commerce najważniejszy, przed świętami obroty są największe  dlatego Carrefour chce wystartować z projektem na początku października. Ze strony Carrefoura wszystkie kwestie, m.in. związane z bezpieczeństwem są już "pozamykane", teraz firma czeka na sygnały od sprzedających.

Należy dodać, że wraz z uruchomieniem projektu Marketplace zmieni się adres dla e-commercu Carrefoura w Polsce z obecnego ecarrefour.pl na carrefour.pl dla non-foodu. Adres ecarrefour.pl pozostanie dla oferty spożywczej. Właściwym adresem dla Marketplace‘u będzie carrefour.pl.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Karol 07.09.2017

    Nie mogę się doczekać co pokaże nam gracz offline w online...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.