06.11.2020/13:42

Carrefour w Belgii na dwa miesiące zamroził ceny prawie wszystkich produktów. Czy zdecyduje się na podobny ruch także w Polsce?

W obliczu drugiej fali kryzysu zdrowotnego związanego z COVID-19, Carrefour Belgia zdecydował się nie zmieniać cen swoich produktów w okresie od początku listopada do końca grudnia br. 

W praktyce oznacza to zamrożenie cen ponad 20 tys. artykułów (także tych sygnowanych markami własnymi) w hipermarketach tej sieci oraz ponad 10 tys. artykułów w placówkach innych formatów. Z akcji wyłączone są jedynie produkty świeże (ryby, sezonowe owoce i warzywa), których ceny są bardzo zmienne oraz produktów od lokalnych producentów. Carrefour prowadził już podobne akcje wcześniej, nie miały one jednak takiej skali. Przykładowo w maju sieć obniżyła ceny 1000 produktów. 

Jednocześnie Carrefour w Belgii udoskonala sprzedaż w kanale e-commerce i rozwija system dostaw do domu. Ostatnio sieć podpisała umowę z Uber Eats. Na je mocy od końca października z opcji dostaw do domu mogą korzystać mieszkańcy Brukseli i Liège. Z kolei dzięki usłudze ShipTo dostawa do domu w mniej niż 90 minut jest teraz dostępna w Brukseli, Antwerpii, Gandawie, Liège i Waterloo.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także