15.02.2018/14:28

Carrefour w Polsce jest gotowy na wejście w nowy etap rozwoju i na głębszą transformację cyfrową

- Będziemy także bardzo mocno pracować nad jak najlepszym połączeniem naszego biznesu online i offline, tak aby nasza firma była w stanie wykorzystać przewagi nad konkurencją, jakie daje omnikanałowość. Firmy, które nie inwestują w tych obszarach, wkrótce stracą znaczenie na rynku - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Guillaume de Colonges, dyrektor wykonawczy na Europę Północną i Wschodnią Grupy Carrefour, prezes zarządu Carrefour Polska.

Wywiad z Panem Guillaume de Colonges, dyrektorem wykonawczym na Europę Północną i Wschodnią Grupy Carrefour, prezes zarządu Carrefour Polska został przeprowadzony w grudniu 2017 r.

Szef Carrefour Polska podkreślił, że priorytetem dla firmy na najbliższe miesiące i lata jest dalsza transformacja cyfrowa firmy Carrefour i rozwój kolejnych projektów na pozostałe regiony Polski, ze szczególnym naciskiem na największe miasta.

- Carrefour jest liderem innowacji w handlu w Polsce, tak w obszarze cyfrowym, jak i w tradycyjnych sklepach. Jesteśmy w stanie skutecznie przewidywać kierunki, w jakich rozwija się rynek i potrzeby konsumenta. Potwierdzeniem tego jest fakt, że większość naszych projektów okazuje się sukcesem. Nasze mocne wejście w e-commerce to nie jest przypadek, moim zdaniem już wkrótce czeka nas niezwykle dynamiczny rozwój sprzedaży internetowej w Polsce, tak w przypadku produktów nieżywnościowych jak i żywności – mówi Guillaume de Colonges.

Dodaje, że Carrefour jest liderem w konkretnych obszarach, np. w cyfryzacji biznesu, modernizacji czy jakości sklepów.  - Jesteśmy już gotowi na następny etap rozwoju biznesu – podkreśla szef Carrefour Polska.

I wyjaśnia: – Chcemy jeszcze mocniej pogłębić nasze działania w obszarze modernizacji sklepów i transformacji cyfrowej. Będziemy także bardzo mocno pracować nad jak najlepszym połączeniem naszego biznesu online i offline, tak aby nasza firma była w stanie wykorzystać przewagi nad konkurencją, jakie daje omnikanałowość. Firmy, które nie inwestują w tych obszarach, wkrótce stracą znaczenie na rynku. Moim zdaniem już za rok, czy dwa lata będzie to doskonale widoczne, a część firm będzie miała duże problemy. Klienci przestaną po prostu odwiedzać ich sklepy, bo firmy nie będą się w stanie się z nimi komunikować, nie będą mogli także zaproponować im swojej oferty w internecie – uważa Guillaume de Colonges.

I dodaje, że takiego dystansu nie da się szybko nadrobić, w przypadku firmy Carrefour Polska opracowanie i wdrożenie projektu modernizacji i digitalizacji biznesu to ostatnie trzy lata ciężkiej pracy całego zespołu, od menadżerów wysokiego szczebla po szeregowych pracowników.

Zdaniem prezesa Carrefour Polska wyzwaniem w najbliższych latach będzie zaspokojenie potrzeb polskiego klienta, który ciągle się zmienia, ma swoje aspiracje, poszukuje nowości, jest zainteresowany zdrową żywnością i przysmakami niemal z całej Europy. Jednocześnie dba  o to, aby nie przepłacać – cena i promocja wciąż pozostają dla niego silnym bodźcem zakupowym. - Wpisanie się swoją ofertą w profil tak wymagającego konsumenta przy zróżnicowanej strukturze sklepów i pod okiem czujnej konkurencji, nie będzie zadaniem łatwy. W portfolio posiadamy jednak 80 000 indeksów, które dobrze rozdzielone pomiędzy wszystkie kanały sprzedaży mogą stać się jednym z naszych największych atutów – podkreśla Guillaume de Colonges.

Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • mikimałs 16.02.2018

    A gdzie są wasze supermarkety ? wszędzie tylko lidl, biedronka, kaufland... zacznijcie walczyć na tym polu bo jest o co... popatrzcie na lidla i powiedzcie sobie będziemy lepsi !
    zbudujemy lepsze sklepy, będziemy mieli towar lepszej jakości i lepiej zapłacimy swoim pracownikom... a niebo jest przy tym niebieskie :)

  • once again 16.02.2018

    Może i coś gdzieś robicie, ale w porównaniu ze sklepami konkurencji to wypadacie naprawdę słabo. Do tego zarobki, które proponujecie to totalna żenada. Może WY, prezesi to i zarobicie, ale wasi podwładni to dostają głodowe wypłaty, Hańba i wstyd !!! Wiem, wiem... macie to w ...

  • Delhaize 16.02.2018

    Młody Korwin ;)

  • Pik 16.02.2018

    Zwiedziłem naprawdę dużo sklepów grupy CRF w Polsce
    Prezesie pobudka zrobiliście modernizację większości galerii i sklepów ale sprzęt
    najbliższy pracownikom i klientom to nadal totalne dno w niektórych sklepach. Zaczynając od lodówek, wag na kasach kończąc .Tylko ciągle nowe monitory wieszacie z reklamami na kasach które ledwo stoją . Na kasach których 80 % jest nigdy nie obsadzone
    bo nie ma ludzi do pracy za taką kasę.

  • gg 16.02.2018

    kolonia ma pracować i nie gadać, bo panowie przykręcą śruby!

  • Dizzy 15.02.2018

    Ciekawe z kim będą budować te innowacyjne rozwiązania. Wszyscy co młodzi uciekli. Za 2200 brutto w Warszawie nikt nie chce pracować. Reszta przejęła ich obowiązki i już nie daje rady. Tylko panie co do emerytury im brakuje zostały. Albo tacy co siedzą 80% czasu na l4. Obroty spadają z dnia na dzień i z miesiąca na miesiąc. Nowe sklepy to porażki, ludzie nie chcą tam robić zakupów. Nazatrudniali pracowników a potem musieli przenosić na inne sklepy na siłę. Dyrektorzy maja gdzieś prawa pracownika do urlopu, przestrzegania grafiku, bezprawnie nie płacą za nadgodziny. Brak wykwalifikowanej kadry, ludzią udziela się mobbing przez co stają się nie mili dla podwładnych i klientów. Jednym słowem syf i 100 metrów mółu.

  • niezadowolony millenials 15.02.2018

    Stanie w kolejce w carrefour posnania jest naprawdę przyjemne - nabudowaliście pelno kas a jak idzie sie wieczorem to polowa nieobsadzona!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.