29.07.2020/08:22

Carrefour z dużym spadkiem sprzedaży w Polsce. To efekt koronawirusa

Sprzedaż sieci Carrefour w Polsce spadła w drugim kwartale br. aż o 10,3 proc. Detalista wskazuje za przyczynę ograniczenia wprowadzone w następstwie pandemii COVID-19, które odbiły się negatywnie na wynikach placówek Carrefour zlokalizowanych w centrach handlowych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także