Carrefour zrobił potężny krok w rozwoju handlu żywnością w internecie
Carrefour Polska poinformował, że oferta spożywcza rozwijanego przez niego e-sklepu eCarrefour.pl jest już dostępna w całej Warszawie i okolicach. To kolejny krok w rozwoju internetowej części biznesu francuskiej sieci w Polsce. Warszawa jest obecnie największym rynkiem e-grocery w Polsce.
- Aasortyment produktów spożywczych sklepu eCarrefour.pl, wprowadzony do sprzedaży w październiku 2016 roku, jest już dostępny dla mieszkańców wszystkich warszawskich dzielnic oraz podwarszawskich miejscowości: Kobyłki, Zielonki, Ząbek i Marek. Klienci tych miast mogą wybierać spośród ponad 16 000 produktów dostępnych w sklepie - mówi Maria Cieślikowska, rzeczniczka prasowa Carrefour Polska
Łącznie już ponad 1,8 miliona osób może zamawiać produkty spożywcze, a docelowo dostawy obejmą również pozostałe największe miasta Polski. Powiększenie oferty o artykuły spożywcze oraz systematyczne zwiększanie zasięgu usług dostawy do domu oraz click&collect jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania i przyzwyczajenia klientów sieci handlowych.
Wśród dostępnych 12 000 produktów znajdują się artykuły spożywcze suche, napoje, a także perfumeria i drogeria. W przyszłości asortyment zostanie poszerzony również o produkty świeże, wymagające transportu samochodami chłodniczymi. Klienci wciąż mogą zamawiać również spośród około 4 500 artykułów przemysłowych, znajdujących się w sklepie eCarrefour.pl, między innymi sprzęt AGD i RTV, a także artykuły do domu i ogrodu.
Zakupy spożywcze na eCarrefour.pl dają klientowi możliwość odbioru osobistego w hipermarkecie na ulicy Głębockiej 15 w Warszawie lub zdecydowania o preferowanym terminie dostawy do domu. W zależności od dostępności można wybierać spośród dwugodzinnych zakresów, przy czym istnieje również możliwość otrzymania zakupów jeszcze tego samego dnia.
6