16.08.2018/16:15

Castorama kończy drugi kwartał dobrymi wynikami sprzedaży

Grupa Kingfisher, właściciel m.in. sieci marketów budowlanych Castorama, opublikowała wyniki sprzedaży w II kw. 2018 r. W Polsce sieć Castorama odnotował zarówno wzrost sprzedaży ogółem, jak i w ujęciu like-for-like.

W roku fiskalnym 2018/2019 drugi kwartał kończy się w firmie Kingfisher 313 lipca 2019 r.

Grupa Kingfisher od dwóch i pół roku prowadzi proces transformacji biznesu. W skali całego koncernu sprzedaż LfL w II kw. Była wyższa o 1,6 proc., głównie dzięki zwiększonej sprzedaży kategorii związanych z dobrą pogodą, których sprzedaż LfL była wyższa o 2 proc.

Łącznie sprzedaż raportowana Grupy wzrosła w II kw. o 3,4 proc., do kwoty ok. 3,25 mld funtów, przy stałych kursach wymiany.

W Polsce, gdzie Grupa zarządza siecią Castorama, sprzedaż w drugim kwartale wyniosła 388 mln funtów. Sprzedaż raportowana wzrosła o 1,8 proc., a w stałych kursach wymiany o 2,5 proc. W ujęciu like-for-like wzrost wyniósł 1,3 proc.

– Dwa i pół roku temu rozpoczęliśmy transformację i w trzecim jej roku jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszych celów strategicznych. W drugim kwartale nasza sprzedaż znacznie wzrosła, co cieszy, szczególnie że w pierwszym kwartale panowały wyjątkowo niekorzystne dla naszego biznesu warunki pogodowe – zapewniła Véronique Laury, CEO w Grupie Kingfisher.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.