05.06.2020/12:06

CCC rozwija się na Węgrzech. Startuje z aplikacją mobilną

CCC rozwija swoją aplikację mobilną na kolejnych rynkach. Po Czechach i Słowacji, zadebiutowała ona na Węgrzech. Sprzedawca obuwia w następnej kolejności uruchomi m-commerce w Rumunii i Austrii.

Aplikacja CCC tym samym dostępna jest na trzech rynkach zagranicznych. Spółka podaje, że na Węgrzech elektroniczne kanały sprzedaży z roku na rok zyskują na popularności, a wartość e-commerce rośnie dwucyfrowo. Dlatego obuwnicza firma uruchomiła w kwietniu 2020 r. sklep internetowy w tym kraju. - Węgry są atrakcyjnym, otwartym na modowe nowości i nowe marki rynkiem. Jesteśmy tam także obecni poprzez inne platformy sprzedaży online: sklep eobuwie oraz sklep online mody premium Modivo – mówi Michał Pachnik zarządzający projektem aplikacji mobilnej.

Z danych CCC wynika, że w Polsce aplikacja mobilna firmy jest w Top3 liczby pobrań w ciągu 12 ostatnich miesięcy dla podmiotów z kategorii fashion na platformie Google Play. Barbara Rogala kierująca pracami nad aplikacją CCC ma nadzieję, że na rynkach zagranicznych, w tym na Węgrzech, sytuacja będzie podobna, tym bardziej, że CCC nadal pracuje nad udoskonalaniem narzędzia i wprowadzaniem kolejnych innowacji. 

Grupa CCC działa w 29 krajach – w 23 poprzez sklepy stacjonarne, a w 15 poprzez kanał online (dane na koniec marca 2020 r.). Prowadzi łącznie ponad 50 platform online w całej Europie: poprzez domeny eobuwie.pl, ccc.eu, MODIVO, DeeZee oraz Gino Rossi. 
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.