Centra handlowe czeka metamorfoza. Żeby wytrzymać konkurencję z e-commerce, nie mogą być tak nudne. Galerie muszą się bardzo zmienić!
W Polsce działają obecnie 572 centra handlowe, które dysponują łączną powierzchnią najmu brutto rzędu 12,5 mln mkw. (GLA). Obiekty tego typu odpowiadają za 30 proc. obrotów handlu detalicznego. Żeby nie polec w walce z konkurencją, którą stanowi dla nich przede wszystkim rosnący w siłę kanał e-commerce ich oferta musi ulec zmianie. W jakich obszarach?
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
11.05.2022
Unikam zakupów w centrach handlowych z prostego powodu - hałas nie do wytrzymania. Całe szczęście, że są osiedlowe małe parki handlowe. Raz-dwa zakupy zrobione. Nie każdy chce tracić czas na przemierzanie kilometrów korytarzy, żeby znaleźć coś w tzw galerii handlowej...
15