11.12.2020/10:43

Cezary Jasiński, Sokołów: W okresie przedświątecznym rośnie popyt na produkty premium

Przed Bożym Narodzeniem wzrasta popyt na produkty z wyższej półki. Konsumenci wybierają wysokiej jakości wędliny od renomowanych producentów. Jeśli chodzi o mięsa, to na stołach w tym okresie coraz częściej pojawia się wołowina – mówi Cezary Jasiński, dyrektor ds. marketingu w Grupie Sokołów.

Ekspert zwraca uwagę, że pandemia wywarła ogromny wpływ na zmianę zachowań konsumenckich. – Wśród nowych tendencji, mocno widoczna jest potrzeba bezpieczeństwa przy dokonywaniu zakupów, co oznacza zarówno wybór produktów o wysokiej, gwarantowanej jakości, jak i bezpiecznie, wygodnie zapakowanych. Wędliny konfekcjonowane idealnie spełniają te oczekiwania konsumentów – wskazuje Cezary Jasiński.

– Jeśli chodzi o wielkość dokonywanych zakupów, to sytuacja zmienia się bardzo dynamicznie. Już teraz obserwujemy wzmożone zakupy, co może wiązać się z poczuciem niepewności, co do dalszego rozwoju sytuacji i ewentualnych kolejnych obostrzeń w handlu – dodaje.

Podkreśla, że konsumenci na święta najchętniej kupują wysokiej jakości wędliny konfekcjonowane. – Forma gotowych plastrów to duże ułatwienie w przygotowaniu dań, bo można zaserwować je bezpośrednio lub wykorzystać do przygotowania wykwintnych przystawek – tłumaczy dyrektor ds. marketingu w Grupie Sokołów.

Jako przykład produktów odpowiadających na aktualne oczekiwania konsumentów, wskazuje linię wędlin Naturrino. – To produkty z „czystą etykietą”. W tej linii dostępne są m.in. wyroby wędzone: szynka, schab czy kiełbasa weselna, oraz pasztet, nawiązujący do pasztetów wypiekanych w domu. Przed świętami rośnie też zainteresowanie wyrobami surowymi wędzonymi z linii Excellent Line, np. boczkiem surowym wędzonym, polędwicą łososiową czy wędzonką krotoszyńską – wylicza nasz rozmówca.

Sokołów przygotował w tym roku również duży wybór nowości. – Wśród nich pojawi się kolejna propozycja w sokołowskiej linii wędlin z liściem. Obok dostępnych już wędlin: boczku, boczku rolowanego, karczku i szynki, zaoferujemy równie polędwiczkę. Nasz asortyment poszerzymy ponadto o produkty tradycyjnie wędzone: szynkę, schab, boczek, karczek, polędwiczkę – zapowiada Jasiński. – Są one wędzone w tradycyjnej wędzarni, opalanej drewnem olchowym i bukowym. Wyróżnia je wysoka mięsność oraz brak glutaminianu sodu – zaznacza.

– Wprowadzimy także nową propozycję do naszej linii mięs do zapieczenia – będzie to Polędwiczka do zapieczenia. W okresie przedświątecznym w tym asortymencie będą dostępne także: szynka świąteczna, schab ze śliwką, szynka i karczek – akcentuje dyrektor ds. marketingu w Grupie Sokołów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także