28.10.2016/14:20

Chata Polska wspiera lokalnych producentów

Wszystkie obecne działania sieci Chata Polska realizowane są zgodnie z ogłoszoną dwa lata temu strategią Blisko. Lokalnie. Naturalnie.

Od  27 października Chata Polska rozpoczęła kampanię z producentami produktów regionalnych. W pierwszym etapie będzie promować jabłka z rodzimych sadów z Gospodarstwa Sadowniczego Marczak z Białężyn koło Poznania. W kolejnych etapach będą to: ziemniaki, buraki, wędliny, jaja i inne produkty wytwarzane w woj. Wielkopolskim.

– Kampania obejmuje sklepy własne Chaty Polskiej. Chcemy, aby każdy Klient kojarzył Chatę z lokalnością i produktami, które są z naszego regionu – komentuje Katarzyna Łazarowicz, PR i Marketing Manager Chaty Polskiej.

Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych prężnie rozwijająca się od 1997 roku. Obecnie liczy ponad 220 placówek działających na terenie siedmiu województw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.