03.06.2020/16:13

Chińscy potentaci e-handlu walczą na promocje

Alibaba i JD ogłosiły coroczne promocje z okazji zbliżającej się połowy roku. To największy festiwal zakupów w Chinach od czasu wybuchu pandemii Covid-19 – informuje serwis insideretail.asia.

Już w ciągu kilku godzin od uruchomienia promocji JD zanotowało potężny wzrost sprzedaży luksusowych artykułów modowych – te pod markami Ferragamo, Hugo Boss, Lancel i MiuMiu osiągnęły wzrost sprzedaży o ponad 300 proc.

Podobnie było w przypadku Alibaby. E-sklep ogłosił duży wzrost zainteresowania markami luksusowymi, w tym m.in. Cartier, Chanel, Burberry, Balenciaga i Montblanc. Warto przypomnieć, że w zeszłym roku Alibaba w ciągu pierwszych 10 godzin kampanii, zanotował wzrost całkowitego wolumenu sprzedaży towarów brutto o 50 procent. Szczególnie popularne były wtedy kosmetyki i sprzęt AGD.

W tym roku w festiwalu zakupów w serwisie Alibaba wzięło udział prawie dwa razy więcej marek niż w zeszłym roku, w tym marka Apple. Pięć godzin po zakończeniu kampanii Apple sprzedał produkty o wartości ponad 70 mln dolarów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.