30.03.2021 / 13:02
StoryEditor

Chris Kempczinski, CEO McDonald‘s: Wprowadzimy programy lojalnościowe McDonald‘s Rewards

Chris Kempczinski, CEO McDonald‘s (McDonald‘s)
Drugi kwartał 2020 r. był najgorszy w historii sieci McDonald‘s. Jednak dzięki inwestycjom w innowacje zdołaliśmy przetrwać rok pandemii w lepszej kondycji niż wiele innych biznesów z branży. Wkrótce rozpoczniemy wdrażanie programu lojalnościowego McDonald‘s Rewards – opowiada Chris Kempczinski, CEO McDonald‘s, w rozmowie z agencją badawczą McKinsey.

Chris Kempczinski został prezesem globalnej sieci restauracji McDonald's w listopadzie 2019 r. Ledwie na dobre rozsiadł się w nowym fotelu, w światową gospodarkę uderzyła pandem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 19:49