19.01.2017/11:30

Circle K Polska coraz bliżej rebrandingu sieci stacji. W planach przejęcia

Mirosław Caputa, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji, Circle K Polska, opowiada o strategii koncernu oraz zdradza najbliższe plany polskiego oddziału firmy. Głównym zadaniem na 2017 r. będzie rozpoczęcie rebrandingu sieci stacji Statoil, które zmienią szyld na Circle K.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.