Circle K Polska coraz bliżej rebrandingu sieci stacji. W planach przejęcia
Mirosław Caputa, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji, Circle K Polska, opowiada o strategii koncernu oraz zdradza najbliższe plany polskiego oddziału firmy. Głównym zadaniem na 2017 r. będzie rozpoczęcie rebrandingu sieci stacji Statoil, które zmienią szyld na Circle K.
- Nie wykluczamy przejmowania sieci sklepów typu convenience, które nie są stacjami paliw, tylko zwykłymi placówkami detalicznymi. To zostało zadeklarowane przez naszego właściciela. Dotyczy to każdego rynku, na którym jesteśmy obecni, a na którym pojawią się jakieś ciekawe opcje - mówi Mirosław Caputa.
I dodaje: - W Polsce przede wszystkim przygotowujemy się do zmiany marki i rebrandingu naszych placówek, to olbrzymie przedsięwzięcie. Przygotowujemy się również do otwarcia dwóch naszych flagowych stacji benzynowych, zlokalizowanych przy autostradzie A1. Będą to już placówki z nowym logo. Termin ich otwarcia to wiosna bieżącego roku.
Zapraszamy do obejrzenia całego materiału video