19.01.2017/11:30

Circle K Polska coraz bliżej rebrandingu sieci stacji. W planach przejęcia

Mirosław Caputa, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji, Circle K Polska, opowiada o strategii koncernu oraz zdradza najbliższe plany polskiego oddziału firmy. Głównym zadaniem na 2017 r. będzie rozpoczęcie rebrandingu sieci stacji Statoil, które zmienią szyld na Circle K.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.