18.09.2018/10:33

Co zrobić, by taktyka wielokanałowego kontaktu z klientem była skuteczna [RAPORT]

Systemy informatyczne i nowoczesne technologie są fundamentem strategii omnichannel. Bez nich jej budowanie, wdrożenie, a następnie realizacja są niemożliwe. Dlatego aby taktyka wielokanałowego kontaktu z klientem zakończyła się sukcesem, niezbędne jest zastosowanie takich rozwiązań jak: analityka biznesowa, automatyzacja procesów czy chmura –  czytamy w raporcie „Digitalizacja handlu detalicznego – strategia omnichannel w praktyce”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.