13.06.2018/16:01

Cyfryzacja wystawiła na ciężką próbę największe marki FMCG

W ostatnich latach znacząco stopniał sentyment klientów do ich ulubionych marek. Co trzeci klient na świecie zraża się do ulubionej marki już po jednym złym doświadczeniu, które jest z nią związane. W przypadku ankietowanych z Ameryki Łacińskiej aż połowa jest skłonna zrezygnować z produktów firmy, która rozczarowała ich chociaż raz. Na tym tle wyróżniają się mieszkańcy Stanów Zjednoczonych – mniej niż 20 proc. zraża się do marki po jednokrotnym złym doświadczeniu, dopiero po kilku potknięciach skłonnych do rezygnacji jest blisko 60 proc. respondentów. Wyniki te pokazują, że firmy powinny dokładać wszelkich starań, by dbać o satysfakcję klienta, który staje się coraz bardziej wybredny i wymagający – wskazują eksperci PwC w raporcie „Polacy na zakupach”.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.