13.06.2018/16:01

Cyfryzacja wystawiła na ciężką próbę największe marki FMCG

W ostatnich latach znacząco stopniał sentyment klientów do ich ulubionych marek. Co trzeci klient na świecie zraża się do ulubionej marki już po jednym złym doświadczeniu, które jest z nią związane. W przypadku ankietowanych z Ameryki Łacińskiej aż połowa jest skłonna zrezygnować z produktów firmy, która rozczarowała ich chociaż raz. Na tym tle wyróżniają się mieszkańcy Stanów Zjednoczonych – mniej niż 20 proc. zraża się do marki po jednokrotnym złym doświadczeniu, dopiero po kilku potknięciach skłonnych do rezygnacji jest blisko 60 proc. respondentów. Wyniki te pokazują, że firmy powinny dokładać wszelkich starań, by dbać o satysfakcję klienta, który staje się coraz bardziej wybredny i wymagający – wskazują eksperci PwC w raporcie „Polacy na zakupach”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.