27.02.2023 / 00:25
StoryEditor

Czego Polacy chcą od programu lojalnościowego? Jak utrzymać lojalność klientów?

Karta lojalnościowa K-card sieci Kaufland
Polacy aktywnie poszukują promocji, a jedną z możliwości otrzymania dodatkowych korzyści, w tym często także personalizowanych ofert, jest udział w programach lojalnościowych oferowanych przez sklepy. Już niemal 3/4 klientów super- i hipermarketów korzysta z tej możliwości oszczędzania - wynika z raportu "Jak kupują Polacy?" przygotowanego na zlecenie sieci Kaufland.

Jak wskazuje Konrad Wacławik, Head of Retailer Services Poland kupujący zawsze byli wrażliwi na cenę i szukali jak najlepszej wartości w stosunku do ceny. Podejście to nasiliło ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2025 / 09:42
StoryEditor
Odkryj potencjał retail media: Footprints AI publikuje kompleksowy przewodnik dla detalistów i marek FMCG

Retail Media, nazywane trzecią falą reklamy, dynamicznie zmienia zasady gry w marketingu. Aby pomóc detalistom i markom odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości, firma technologiczna Footprints AI opublikowała kompletny, bezpłatny przewodnik po omnikanałowym Retail Media. To ponad 100-stronicowe kompendium wiedzy, które wyjaśnia, jak efektywnie wykorzystać dane i nowe technologie do budowania przewagi konkurencyjnej.

Co sieci handlowe zyskują przez retail media?

Dla przedstawicieli sieci handlowych retail media to nie tylko dodatkowy kanał marketingowy, ale przede wszystkim szansa na stw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.10.2025 / 11:19
StoryEditor
Właściciel lokalnych sieci Prim Market i Bit chce rozwijać sprzedaż na Allegro
SPS Handel prowadzi obecnie 68 własnych sklepów pod szyldem Prim (fot. materały prasowe)

Spółka SPS Handel, właściciel sieci Prim Market oraz Bit, mocniej wchodzi w sprzedaż online. Rozwój sprzedaży na platformie Allegro to jeden z jej priorytetów. Co jeszcze wiemy o strategii i wynikach finasowych firmy?

Hurtowo-detaliczna spółka SPS Handel w 2024 r. rozpoczęła sprzedaż na Allegro. Jej wyniki musiały być obiecujące, skoro firma zapisała dalszy rozwój tego kanału sprzedaży w sw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. październik 2025 07:57