31.08.2018/11:10

Czy Amazon zniszczy niemiecki sektor hurtowy? [ANALIZA]

Amazon zwiększa w Niemczech aktywność w kanale B2B, zapraszając do współpracy małe i średnie hurtownie. Cały sektor hurtowy przechodzi obecnie proces konsolidacji, a aktywność Amazona może ten proces przyspieszyć. Niektóre małe i średnie firmy skorzystają na współpracy z gigantem online, ale wielu innym widmo porażki zajrzy w oczy – to wnioski z raportu firmy LZ Retailytics.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.