07.11.2022 / 08:52
StoryEditor

Czy Komisja Europejska będzie interweniować w sprawie tzw. tarczy antyinflacyjnej?

Czy rząd zlikwiduje tarczę antyinflacyjną? (Shutterstock)
Rząd polski przymierza się do likwidacji tarczy antyinflacyjnej. Oprócz konieczności poszukiwania oszczędności, rząd obawia się interwencji Komisji Europejskiej, która dotychczas tolerowała zbyt niskie – według unijnej dyrektywy – stawki VAT na gaz, paliw silnikowe i nawozy – ustalił „Dziennik Gazeta Prawna”.

Polski rząd rozważa wycofanie się z tarczy antyinflacyjnej, poszukując oszczędności w przyszłorocznym budżecie. Jak ustalił „Dziennik Gazeta Prawna”, Komisja Europejs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2025 / 15:36
StoryEditor
Lalki Labubu: Fenomen chińskich zabawek, które podbiły świat. na czym polega ich fenomen?

Labubu, futrzaste lalki od chińskiego producenta Pop Mart, stały się globalną sensacją, niemal potrajając zyski firmy w minionym roku. Jak pisze BBC te elfopodobne stworzenia, pierwotnie potwory z serii "The Monsters" artysty Kasinga Lunga, zdobyły serca celebrytów, takich jak Rihanna, Dua Lipa, Kim Kardashian i Lisa z Blackpink, oraz miliony fanów na całym świecie.

Czym jest Labubu?

Labubu to zarówno postać fikcyjna, jak i marka. Lalki charakteryzują się spiczastymi uszami, dużymi oczami i psotnym uśmiechem z dziewięcioma zębami. Mimo ich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 12:15
StoryEditor
Lidla podbija Poznań. Ile sklepów sieć ma w największych miastach w Polsce?
Lidl, dostawa, ciężarówka, logistyka

Lidl poszerzając swoją strategię inwestycyjną, o małe miasta i wsie nie zapomina o swoim podstawowym rynku, czyli największych polskich miastach. Operator sieci dyskontów właśnie przekroczył kolejną granicę rozwojową w Poznaniu. Jak wygląda obecność Lidla w największych miastach?

Lidl Polska otworzy w najbliższy czwartek, 26 czerwca br., nowy sklep w Poznaniu. Obiekt, zlokalizowany przy ul. Góreckiej 31, to 31. placówka sieci w mieście. Obiekt ma pow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 03:51