26.05.2020/20:13

Danone ma nowego dyrektora marketingu

Daniel Przemęcki został nowym dyrektorem marketingu firmy Danone w Polsce. Przejął obowiązki Ingi Songin, która przeszła do Reckitt Benckiser – podaje serwis www.wirtualnemedia.pl.

Przemęcki będzie odpowiedzialny za zbudowanie polskiego zespołu marketingu firmy Danone. Dodatkowo jest odpowiedzialny za budowanie marki Activia w całym regionie CEN (Europa Środkowa i kraje nordyckie).

Jak podają wirtualnemedia.pl, Daniel Przemęcki od 15 lat zdobywa doświadczenie w zespołach marketingu branży FMCG. Od 10 lat pracuje dla Danone, ostatnio odpowiadał za markę Danio.

Czytaj więcej na www.wirtualnemedia.pl

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Zaniepokojony 26.05.2020

    Zmiana logo nie załatwi tematu a gołym okiem widać, że nie ma pomysłu na tą sieć. Zarząd to przecież ekipa, która w swojej karierze pogrzebała niejedną sieć. Tutaj też dadzą radę, chyba ze RPA szybciej przewietrzy biura.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.