14.11.2018/07:27

Danone rozpoczyna nową kampanię marki Danio

Badania agencji Nielsen w ramach Panel Handlu Detalicznego potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku. Serek homogenizowany o smaku waniliowym w kubeczku 140 g jest bestsellerem w portfolio marki. W oparciu o te dane na początku listopada br. wystartowała nowa kampania reklamowa „Tak pyszne, że aż strach!”.

W ramach działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Kampanię uzupełnią działania w internecie na YouTube. 

Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom zaś zakupem mediów digital - agencja K2. Działania public relations prowadzone są przez wsparcie wewnętrzne firmy Danone.

W ramach kampanii reklamowej Danio „Tak pyszne, że aż strach!” w listopadzie odbędą się konkursy w Sieci Sklepów abc oraz  w sieci Delikatesy Centrum, w których do wygrania są skarpetki z wizerunkiem jednego z najbardziej lubianych przez konsumentów bohaterów na rynku – Małego Głoda. Wystarczy kupić 3 dowolne produkty Danio, zachować paragon i wykonać zadanie konkursowe dedykowane pod daną sieć sklepów. 

W Sieci Sklepów abc należy dokończyć zdanie Głód ma wielkie oczy, bo… zaś w sklepach Delikatesy Centrum wystarczy zastanowić się jaka jest Twoja metoda na wystraszenie Głoda. Odpowiedź należy wysłać przez stronę www.scarypetki.pl. Konkurs w sieci abc potrwa od 8 do 21 listopada 2018, zaś w sieci Delikatesy Centrum w dniach 22 – 28 listopada 2018. Za koncepcję kreatywną konkursu odpowiada NAV agency.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.