30.04.2020/14:55

Delikatesy Centrum ruszają z promocją czteropaków piwa. Czy Biedronka i Lidl mają lepszą ofertę?

Delikatesy Centrum podejmują wyzwanie sieci dyskontowych Biedronka i Lidl, które dużymi promocjami zachęcają klientów do kupowania piwa w dużych ilościach. Oferta DC jest nieco mniej atrakcyjna cenowo, ale za to obowiązuje przez dwa dni handlowe.

Sieć supermarketów Delikatesy Centrum, organizowana przez Grupę Eurocash, ogłosiła we wszystkich swoich placówkach okolicznościową promocję piwa. Promocją objęte są wszystkie czteropaki.

Promocja polega na obniżeniu ceny każdego trzeciego zakupionego w czasie jej trwania czteropaku piwa. Klienci kupując 3 czteropaki piwa za dwa z nich zapłacą zwykłą cenę, a za trzeci (najtańszy) tylko 1 gr.

Akcja jest dłuższa niż w innych sieciach handlowych, bowiem obowiązuje przez dwa dni handlowe: 30 kwietnia i 2 maja. W akcji biorą udział wszystkie dostępne w asortymencie czteropaki piwa. Klienci mogą kupić maksymalnie dwa zestawy na jeden paragon.

W ramach sieci Delikatesy Centrum działa obecnie 1565 placówek w całej Polsce.

Przypomnijmy, że w czwartek 30 kwietnia w sklepach sieci Biedronka trwa promocja, w ramach której klienci przy zakupie 12 piw otrzymają gratisowo kolejnych 12 sztuk produktu. Dzisiaj promocję ma także Lidl, który oferuje 20 piw w cenie 10. W obu przypadkach promocją objęte są wybrane marki piwa.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.