07.04.2021/11:00

Deloitte Digital Polska zbiera opinie dyrektorów marketingu

Ta znana grupa badawcza zaprasza do udziału w drugiej polskiej edycji badania Deloitte CMO Survey. Jest to badanie opinii dyrektorów marketingu, na temat oceny ich obecnej oraz przyszłej roli w strukturach firm, a także wpływy technologii na rozwój biznesu. 

 >>> WYPEŁNIJ ANKIETĘ >>>

 

Autorem badania jest Deloitte Digital Polska. Firma realizuje go z sukcesem od ponad 6 lat na całym świecie. Program dedykowany Dyrektorom Marketingu / CMO oferujący liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów oraz wiedzę i usługi zaprojektowane dla CMO i ich organizacji. Jedną z inicjatyw programu jest badanie dyrektorów marketingu, które już drugi raz będzie przeprowadzone w Polsce. 

– Jesteśmy świadkami, jak rzeczywistość biznesowa gwałtownie się zmienia. Marketerzy oraz marki na przestrzeni ostatniego roku musiały zweryfikować priorytety budżetowe jak i kierunki rozwoju. Najbardziej widoczne są zmiany technologiczne, jednak technologia zaledwie zwiastuje całą lawinę transformacji, którą przeszły oraz przejdą w najbliższych latach wszystkie przedsiębiorstwa – mówi Krzysztof Wąsowski, Head of B2B Marketing, Deloitte Digital CE

Te zmiany zrewolucjonizują relacje marek z konsumentami i w znakomitej większości dotyczą całkowicie, lub częściowo obszaru marketingu. W wyniku tego zmienia się także rola dyrektorów marketingu, którzy muszą się dostosować do nowych potrzeb i oczekiwań rynku, ale także własnych organizacji. Zauważono to w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, gdzie w ramach konkursu Effie Awards powstała nowa kategoria – Marketing & Business Solutions (MBS), która docenia myślenie strategiczne oraz egzekucję strategii osadzonej w szerokim kontekście biznesowym. Utworzono także program MBS by Effie, podczas którego praktycy marketingu dowiadują się co i jak marketer powinien robić, żeby być efektywnym w biznesie. Partnerem badania została agencja doradztwa personalnego HRK.

Rzeczywistość biznesowa zmienia się na naszych oczach. Gdy podczas przeprowadzania pierwszej edycji badania, osadzeni w przedpandemicznej rzeczywistości pytaliśmy naszych respondentów o ich opinię, nikt nawet nie przypuszczał, jak bardzo zmieni się ich otoczenie biznesowe. Zmianie uległa również ich rola w organizacji, a także oczekiwania klientów, które pandemia wyostrzyła i wykreowała. Żyjemy dziś w erze klienta, który posiada zupełnie nowe wymagania i oczekiwania – podkreśla Natalia Załęcka, Liderka Zespołu Transformacji Marketingu, Deloitte Digital CE.

Czym wyróżnia się badanie?

  • Deloitte cyklicznie prowadzi badanie opinii dyrektorów marketingu na wielu rynkach świata.
  • Jest to okazja, by podzielić się swoją perspektywą: jak zmieniają się oczekiwania organizacji oraz rynku wobec zadań stawianych przed CMO
  • Jest to aktywny wkład w kształtowanie i wyznaczanie branżowych trendów w Polsce
  • Deloitte pragnie zaprosić Państwa do udziału w tegorocznym badaniu oraz do podzielenia się niniejszym zaproszeniem z kolegami na stanowiskach zarządczych. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 15 minut.

 

Jako uczestnicy badania otrzymacie Państwo:

  • Raport porównujący Państwa odpowiedzi z wynikami wszystkich uczestników i uczestników z Państwa branży
  • Pierwszeństwo w dotarciu do raportu, opartego na wynikach badań, które pomogli Państwo współtworzyć
  • Zaproszenie do webinaru analizującego wnioski
  • Możliwość udziału w działaniach komunikacyjnych związanych z publikacją raportu w Polsce (cytowanie w ramach działań PR prowadzonych wokół raportu – za Państwa zgodą)
  • 5 proc. zniżki na szkolenie otwarte oferowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
  • Państwa odpowiedzi pozostaną całkowicie poufne i w żaden sposób nie będą bezpośrednio powiązane z Państwem ani z Państwa organizacją bez zgody.

 

>>> WYPEŁNIJ ANKIETĘ >>>

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.