28.09.2020/13:03

Diamant stawia na trzcinowy

W połowie września ruszyła kampania #trzciNOWYŚWIAT DIAMANT. 

Jej celem jest przedstawienie konsumentom mocnej pozycji w portfolio producenta, czyli najszerszej na polskim rynku oferty cukrów trzcinowych i jeszcze szerszego wachlarza ich zastosowań. Kampania jest połączona z konkursem podróżniczo-kulinarnym. Osoby, które wezmą w nim udział mają szanse wygrać multicookery, blendery i zestawy produktów marki Diamant. 
Szczegóły akcji na stronie www.trzcinowy.slodkielaczy.pl oraz w social mediach. 
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także