21.08.2018/21:17

Dino z potężnym wzrostem sprzedaży LfL. Polska sieć supermarketów imponuje wynikami

W I półroczu 2018 r. skonsolidowane przychody Dino Polska wyniosły 2 709,1 mln zł i były o blisko 691 mln zł (34,2 proc.) wyższe niż rok wcześniej. Znacząca poprawa przychodów ze sprzedaży jest wynikiem dalszego dynamicznego rozwoju sieci sklepów Dino o nowe markety oraz wzrostu przychodów w istniejącej sieci sklepów (like for like, LfL) na poziomie dwucyfrowym. Wzrost sprzedaży LfL wyniósł w I półroczu 2018 r. 14,7 proc. (przy inflacji żywności sięgającej 3,6 proc.), wobec takiego samego wzrostu rok wcześniej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Domino78 22.08.2018

    Jeśli Polski,to jak najlepiej niech gościowi się wiedzie.Pyszne lody rożki"Tak jak dawniej" z kawałkami owoców,najlepsze jakie jadłem.

  • Dino 22.08.2018

    Jeśli tak wyglądają supermarkety to Lidl to delikatesy ...
    napompowana wydmuszka, która jak pier.... to aż będzie huczeć

  • nn 22.08.2018

    mam wrażenie, że to dziwnie pompowany i przygotowywany do sprzedaży podmiot...nie widać tego w terenie, przy sklepach, pewnie wkrótce zobaczymy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.