21.08.2018 / 21:17
StoryEditor

Dino z potężnym wzrostem sprzedaży LfL. Polska sieć supermarketów imponuje wynikami

(Dino Polska)
W I półroczu 2018 r. skonsolidowane przychody Dino Polska wyniosły 2 709,1 mln zł i były o blisko 691 mln zł (34,2 proc.) wyższe niż rok wcześniej. Znacząca poprawa przychodów ze sprzedaży jest wynikiem dalszego dynamicznego rozwoju sieci sklepów Dino o nowe markety oraz wzrostu przychodów w istniejącej sieci sklepów (like for like, LfL) na poziomie dwucyfrowym. Wzrost sprzedaży LfL wyniósł w I półroczu 2018 r. 14,7 proc. (przy inflacji żywności sięgającej 3,6 proc.), wobec takiego samego wzrostu rok wcześniej.

Wraz z rosnącą skalą Grupa Dino odnotowuje wyższą, stopniowo rosnącą rentowność działalności. Marża EBITDA po I półroczu 2018 r. wyniosła 8,5 proc. i była o 0,2 pkt proc. wyższa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 09:44
StoryEditor
Jak sobie radzą centra handlowe? Czy najnowsze o obrotach i frekwencji dają powody do optymizmu? [RAPORT]
Łódzka Manufaktura miała w 2017 r. ponad 20 mln gości

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) opublikowała kwietniowe dane dla branży obiektów handlowych na bazie dwóch wskaźników – PRCH Turnover Density Index oraz PRCH Footfall Density Index. Kwiecień przyniósł wzrosty w obu badanych obszarach: obroty zwiększyły się o 5,6 proc. a frekwencja była wyższa o prawie 2 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem roku ubiegłego.

Opublikowane przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) dane, pozyskane na bazie dwóch wskaźników – PRCH Turnover Density Index (obroty najemców centrów handlowych) oraz PRC...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.06.2025 / 20:42
StoryEditor
Polacy dostali Oskara za wódkę i pokonali Francuzów. Światowy sukces polskiej destylarni w San Francisco
Na zdjęciu: Sebastian Wojtalak (wyższy blondyn) i Paweł Patrzałek, założyciele destylarni Sedina w Szczecinie

Szczecińska trzykrotnie filtrowana wódka Sedina, produkowana lokalnie na Pomorzu Zachodnim, zdobyła złoty medal w prestiżowym konkursie "2025 San Francisco World Spirits Competition". Sukces butikowej szczecińskiej destylarnia Sediny to dowód na to, że świat docenia polskie rzemiosło i jakość.

Konkurs "2025 San Francisco World Spirits Competition", to najważniejsze i najbardziej cenione wydarzenie branży spirytusowej na świecie – powszechnie uznawane za odpo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 01:45