20.06.2020 / 15:54
StoryEditor

Dynamika cen owoców i warzyw obniży się

(fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Bezśnieżna i bardzo łagodna zima nie spowodowała strat w uprawach sadowniczych. Choć ze względu na sprzyjające warunki agrometeorologiczne w tym roku wegetacja rozpoczęła się dość wcześnie, została ona jednak spowolniona przez wyraźne spadki temperatur odnotowane w II poł. marca. W konsekwencji drzewa i krzewy owocowe na ogół wchodziły w okres kwitnienia w przeciętnych na tle historycznym terminach – wynika z raportu Credit Agricole „AGROmapa, Lato 2020”.

W kwietniu i w maju na znacznym obszarze kraju wystąpiły przymrozki, które skróciły okres kwitnienia i zawiązywania owoców, a na części plantacji uszkodziły kwiaty. Zgodnie z ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 16:18
StoryEditor
Dino rozpędza się powoli z rozwojem sieci. Ile sklepów otworzyła firma z Krotoszyna w I kw.? Ile może ich mieć na koniec roku?
Dino w Łodzi, przy ul. Pabianickiej
W 2023 r. Dino otworzyło 250 nowych sklepów. Na koniec roku miało ich już 2406 sklepów, czyli o 12 proc. więcej niż w 2022 r. W ciągu ostatnich trzech miesięcy przybyło ich ponad 30.

Przypomnijmy, że kilka tygodni temu władze spółki Dino Polska zadeklarowały, że w 2024 roku liczba sklepów Dino wzrośnie o niskich kilkanaście procent, ale spółka ma za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 10:57
StoryEditor
Kiedy ruszy i jak będzie działał Kaufland Marketplace w Polsce? Jak z platformy skorzystają dostawcy?
Kiedy Kaufland Marketplace ruszy w Polsce?, fot. Kaufland
Kaufland w szybkim tempie kontynuuje ekspansję swoich platform e-commerce w Europie. Po debiucie w Czechach i na Słowacji w ubiegłym roku, kolejne platformy Kaufland Marketplace późnym latem zostaną uruchomione w Polsce i Austrii. Dzięki temu za pośrednictwem Kaufland Global Marketplace sprzedawcy zyskają jednoczesny dostęp do pięciu rynków oraz do ponad 81 milionów klientów online. Kaufland zaoferuje im wiele bezpłatnych usług wspierających tę ekspansję.

- Wchodząc do Polski i Austrii, rozszerzamy naszą obecność w Europie i oferujemy sprzedawcom możliwość zdobycia nowych rynków i dotarcia do milionów klientów. Kaufland Global Ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 05:53