Dyrektor firmy Tarczyński: Wierzymy w potencjał kategorii przekąsek
Przekąski mięsne są nową kategorią, której staramy się być głównym twórcą. Chcemy, aby produkty mięsne mogły wpisywać się w nowy styl życia konsumentów - mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu firmy Tarczyński.
Polacy chcą żyć wygodnie, ale też zdrowo. - Popularnością cieszą się więc te produkty, które gwarantują przyjemność jedzenia, ale jednocześnie dostarczają konsumentom dodatkową wartość, np. wysoką zawartość białka. Kabanosy są produktami suchymi, dlatego są łatwe w przechowywaniu, nie wymagają lodówki. Między innymi z tego powodu były one praktycznym wyborem na czas epidemii - podkreśla Tomasz Tarczyński.
- Poza walorem trwałości, warto pamiętać o okazjach konsumpcji, które wiążą się z przekąskami mięsnymi. Najczęściej zjadane są one w domu przed tv, filmem czy serialem. Wszyscy wiemy jakie rekordy oglądalności odnotowały w ostatnich miesiącach serwisy streamingowe, takie jak Netflix czy HBO. Nasze produkty są doskonałym towarzyszem takiej formy codziennego odpoczynku - dodaje.
Czas pandemii sprzyjał również rozwojowi sektora e-commerce. - Dlatego uruchomiliśmy nasz oficjalny sklep w Strefie Marek Allegro. Robimy wszystko, żeby być jak najbliżej konsumentów - akcentuje dyrektor marketingu firmy Tarczyński.
1